ศูนย์บริการตัดเย็บ ELVIRA
ความมุ่งมั่นในการพัฒนาการบริการสอนตัดเย็บอย่างต่อเนื่อง ทำให้วันนี้ศูนย์บริการตัดเย็บของเอลวิร่า มีการตกแต่งอย่างสวยงามและเพียบพร้อมไปด้วยโปรเจ็คการตัดเย็บแบบต่างๆ ชุดตัดเย็บสำเร็จรูปและอุปกรณ์มากมายหลายแบบ พร้อมตารางการสอนที่มีเจ้าหน้าที่แนะนำการตัดเย็บประสบการณ์สูง คอยให้คำแนะนำแก่ลูกค้าอย่างใกล้ชิด ในบรรยากาศที่เป็นกันเอง โดยมีเป้าหมายอันสูงสุดอยู่ที่ความสุขของลูกค้าทุกคนที่มาใช้บริการ
ELVIRA sewing centers
Committed to the development, teaching sewing services continuously. Today the center cut of ELVIRA. Are elegantly furnished and equipped with projectors for various sewing sewing kit ready and wide. Teaching staff and the introduction of sewing experience. Advise clients closely. In a friendly atmosphere. The ultimate goal is the happiness of all customers who use our services.
ศูนย์บริการซ่อม
การบริการหลังการขายที่ดีเยี่ยม คือนโยบายของบริษัท เป็นคุณ จำกัด ศูนย์บริการซ่อม Elvira ได้ถูกพัฒนาอย่างต่อเนื่อง เพราะเราตระหนักดีว่า หลังจากที่ลูกค้าใช้สินค้าไปเป็นระยะเวลาหนึ่ง ย่อมมีการสึกหรอ การเตรียมสต็อคอะไหล่ที่เพียงพอและทันการ ถือเป็นความรับผิดชอบ เครื่องมือที่ใช้ในการตรวจวัดและซ่อมเฉพาะทาง เป็นอีกสิ่งหนึ่งที่เราใช้เงินลงทุน
ทั้งนี้ยังไม่รวมถึงการฝึกอบรมช่างเทคนิคที่ทำกันเป็นประจำอย่างต่อเนื่อง ทำให้ศูนย์บริการ Elvira มีความสมบูรณ์แบบทั้งการวิเคราะห์อาการ และการลงมือซ่อม ที่ทำได้อย่างรวดเร็วทันใจลูกค้า และเหนือสิ่งอื่นใดสำหรับการให้บริการคือ ความตระหนักของความรับผิดชอบต่อคุณภาพของสินค้าเมื่อใดที่ช่างเทคนิค พบว่าคุณภาพสินค้ามิได้มาตรฐาน หรือมีการเสื่อมสภาพของชิ้นอะไหล่ จะทำการเปลี่ยนตามเงื่อนไขของการรับประกันทันที
Repair Services
The after sales service is excellent. Penkhun co.,ltd. is the policy of Pentonville. Elvira repair centers have been developed continuously. Because we realize that After the customer to use the product for a period of time. I have to wear. Preparing sufficient and timely stock parts. It is the responsibility. Tools used in measurement and repair specialist. Another thing is that we use the money to invest.
This is not to mention the trained technicians do a regular ongoing basis. The center is ELVIRA complete analysis of symptoms. And repair action. Quickly as possible customers. And above all for the service. Awareness of the responsibility for the quality of the product when the technician. Found that product quality is not standard. Or deterioration of spare parts. How to change the conditions of the warranty immediately.